måndag 15 december 2014

Julklappstips ❤️

   
Det här är en fantastisk bok som min vän med dotter har gjort !! 
Massa bra pysseltips och så vackra bilder !!
Enkelt och framför allt roligt 
Ni såg dom kanske hos Lasse Kroner igår, där dom var och julpysslade ..
Med enkla medel fixar dom allt !! Och så fina saker !

Du hittar dom och boken på deras blogg PYSSELBOLAGET 

Jag har haft en mysig helg och längtar nu till nästa helg då sonen kommer hem för jullov !!!
Bara en vecka kvar ...

Jag är långt ifrån klar med julklappar ... Långt ifrån klar hemma .. Men det får bli som det blir !!
Det blir Jul ändå, och en bra sådan ska det bli i år :)

Ta hand om dig nu ❤️ kramisar



2 kommentarer:

  1. Här är det en till som är långt i från klar med julklapparna. Men jag ska försöka att inte stressa upp mig, det löser sig, det gör det alltid.
    Må så gott! /Jennifer

    SvaraRadera
  2. Å vilken fin bok verkar det som.
    Jag börjar bli klar med klapparna nu, vilket är skönt. Har bara kvar att klura ut vad jag ska köpa till julklappsspelet. Fem saker som inte ska kosta så mycket men passa till många.
    Kram på dig - visst blir det jul ändå, även om det blir lite som det blir. Städat till exempel.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne