fredag 12 december 2014

Födelsedag o Hemkomst

        
Igår var det mannens födelsedag .. Han har pratat om pepparkvarn rätt lång tid och att vi skulle köpa en elektrisk .. Men han har inte hittat ngn som dög ...Allt har varit för plastigt ..
Jag hittade dessa från Russel Hobbs .. Så gedigna tunga precis vad han ville ha :) haha
Så nu blir det peppring av allt ....
Han blev såååå nöjd :)

På lördag blir det middag med vänner och familj och Idag kommer Äntligen sonen kommer hem, kan det bli bättre :)
Som jag saknar mitt barn !! ❤️ Ska bli så kul att få vara hemma när han är här och inte på sjukhus som senast.
Sen har jag min lillskrutta lite orolig för henne, och att hon måste ta hand om vara hos mig hela tiden ❤️ Dottern på mig mer än nånsin, orolig vill inte vara ifrån mig :( åker inte ens till kompisar utan alltid direkt hem till mig ...
Vet inte om jag ska pucha henne att leka med vänner ... Eller låta henne vara hos mig...
Jag har sagt att jag klarar mig .. Och att jag vill att hon är med sina vänner.. Men hon vill absolut hem till mig ...
Kanske bara låta det vara så ??? Min lillskrutta ❤️

Jag hoppas att din fredag blir underbar !
Kramisar
❤️JustMe

4 kommentarer:

  1. Kul att han blev nöjd med pepparkvarnen.
    Låter som att du har en bra helg framför dig.
    Ha det gott! /Jennifer

    SvaraRadera
  2. Å, mysig helg.
    Klok du är som säger åt henne att vara med vänner men inte puschar henne. Den här tryggheten är precis just vad hon behöver.
    Hoppas ni får en fin kväll. Kram vännen.

    SvaraRadera
  3. Mys nu riktigt ordentligt med sonen när du har chansen! Och ang dottern kanske det är en "fas"..? Hon kanske behöver få vara mkt med dig just nu, för att kunna få vidare med annat sen?
    Kram o ta hand om er!

    SvaraRadera
  4. Tack finaste !
    Hon får vara hos mig..tills trygghet kommer tillbaka…
    och hon tror/ märker att jag klarar mig själv !❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne