måndag 8 december 2014

GodMorgon Måndag

Den här helgen har bestått av sömn…. jag hade kul i fredags den lilla tid jag var där, men det tog alla krafter jag hade.. känner mig fortfarande helt slut…

Har ringt läkaren orkar inte riktigt vänta.. jag vill må bra nu .. vill att dom hittar rätt dosering.. vill att det bara ska funka…

Hoppas att ni fick en underbar advent och att ni hann med allt ni ville, jag har inte ens handlat julklappar…. känns inte som tiden räcker till..
Men känns inte heller som varken sonen eller dottern är intresserad av saker…
lillskruttan får liksom alla monsterhighdockor av släkten som hon önskar sig…
Sonen önskar sig egentligen ingenting…som han säger..

Vad önskar era barn sig i julklapp ? köper ni vad dom önskar sig ?
Blir det svårare och svårare att ge presenter när dom blir äldre..

Vad står på din egen Önskelista ?

Hoppas att Du som tittar förbi får en underbar Måndag…
Stor varm Kram
♡JustMe

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också det blir svårare ju äldre dom är...

    Krya på dig!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne