fredag 5 december 2014

Favoritstad

          
Jag vill verkligen ut och resa, behöver inspirationen som det ger att träffa människor se städer ..
Det är precis ett år sen jag var i NewYork önskar att vi kunde resa dit igen...men när det är lite varmare för är det kallt i Stockholm ... Var det freeeeezzing Cold i NYC burr när det blåste isiga vindar där i november /december ....
NYC är en fantastisk stad värd att besöka fler gånger !!!

Har Du ngn favoritstad ??
Och varför är just den Din favoritstad ?
Tips att göra där / besöka ?

Önskar dig som har tiden att titta förbi en fortsatt underbar Fredag 

Kramisar från ❤️Just me 

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också att resa. Det vidgar ens perspektiv på livet.
    Den resa som påverkat mig mest var nog när jag åkte till Indien helt själv och var där i fem veckor.

    Önskar dig en suverän kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  2. Indien har jag aldrig besökt.. flera som säger att det är inspiration och att man blir extremt påverkad av all kultur mat där..
    Hoppas komma dit jag med
    KRAM

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne