söndag 7 december 2014

2:a Advent

                   
Jo Jag behöver fortfarande ( kanske ännu mer nu ) mitt kaffe på morgonen för att vakna ... 
Här hemma sover alla just nu, men jag sitter med en kaffe framför morgon-tv 

Idag är det andra advent ... Det går så snabbt ..trodde jag skulle hinna med en massa när jag nu var hemma ... Men .. Men det blir som det blir
Har du hunnit med allt du ska ?

Men nu ska jag fixa tomtegröt ... Det är liksom advent för mig :)
Vad är advent för dig ?

Gårdagen bestod av sova / vila .. Att det ska ta så förbannat lång tid för kroppen att komma tillbaka, värst är att man känner sig så värdelös att inte ha orken att göra saker med dottern ..
Vill SÅ mycket ....Orkar SÅ lite ...

Hoppas Du som tittar förbi får en underbar Advent ❤️
Stor Kram
❤️
JustMe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne