lördag 27 december 2014

27 December

                             

                             

Idag provade jag åka skridskor .. Så kul .. Men attans ont i fötterna och efter en halvtimme var jag helt slut och frusen trots stora dunjackor och raggsockor ;)
Har inte åkt på flera år så det var barnen som fick "lära" mig nu ....

När vi kom hem blev det mys i underställ och tofflor, jag o dottern fastande på Victorias Secrets otroligt glammiga glittriga show :)
Tycker den är grymt bra och blir bättre o bättre för varje år ... Modellerna är vältränade och har former ..dom ler och verkar ha kul när dom gör showen ... 
Helt annorlunda än andra modeshower ....
Har Du sett ngn av deras visningar ??
Vad tycker Du ??

Nu blir det Tacos... Jag sitter med ett glas vin ...och maken lagar maten :) 
Ska njuta av stunden
Stor Puss o Kram ❤️njut kvällen sötnosar 


2 kommentarer:

  1. Exakt så var det för mig förra året när även jag testade åka skridskor på mååånga år!!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning vännen. Jag brukar alltid kolla på VS men i år missade jag. Jag måste nog kika på den på play. Love them. Stor stor kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne