söndag 2 november 2014

Vad händer här ....

Jo massa sömn ....omvårdnad  och kulinariska maträtter och dryck;) ... Låter som ett spa ... 

Men Nä då kvar på sjukhuset fortfarande, Efter ha kommit in akut förra tisdagen av att jag var helt slut och hjärtat inte alls gick som det ska har det varit En Massa koller och Dom har nu hittat att det förutom hjärtat är ett hormon som inte produceras som det ska :( och det behövs för att jag ens ska överleva :( 
Kroppen är rätt invecklad och finurlig ändå 

Allt går och fixa med sprutor och tabletter men dom försöker hitta anledning till det nu
Och har skiktröntgat hjärnan för att se att inget ligger mot hypofys ..inga svar ännu men sen ska binjurar kollas 

Jag är fortfarande helt slut och har ont men det tråkigaste är dock att ha missat höstlov med barnen ...

Jag längtar hem till familjen och kramar 

Försöker titta runt på bloggar , men sover mest nu ... Så sporadiska inlägg och kommentarer hoppas jag är ursäktade ;)

Kramisar ❤️ JustMe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne