onsdag 26 november 2014

PillerTrillare

      
Mer mediciner...mycket mediciner..fortfarande inte bra värden :(
Har skaffat medicinlåda hihi ( mina förutfattade meningar att det är för glömska pensionärer FLÅT... Slog tillbaka ;) jag behöver verkligen den för att ha koll på alla mediciner ..och JA jag är glömsk ( säkert dubbelt så glömsk mot dom flesta pensionärer haha) ...och NÄ jag är inte pensionär ... än.... ;P även om det känns så i kroppen 

Känner att det går framåt ...men alldeles för långsamt :(  för mig..
Blev fortsatt sjukskriven ... Inget att leka med som läkaren sa...
Jag producerar alldeles för lite av det livsuppehållande hormonet och 
Måste lyssna på kroppen 
Måste undvika stress
Måste lära mig att ta hand om mig ....

Hoppas Din onsdag blir bäst !
Hittar Du på ngt kul idag ??
Nu ska jag sova / vila en stund .. Och ta hand om
Lillskruttan som är hemma med feber och huvudvärk 

Puss ❤️ Kram
❤️JustMe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne