söndag 23 november 2014

JulPyssel

Igår pysslades det här hemma med julkort och lite annat ;)
Det är mysigt att lyssna på lite julmusik och sitta och pyssla med dottern
Kransen färdig och väntar på att hängas upp :) 

Sigge kanin fick en egen julkrans på sin bur, det tyckte lillskruttan var viktigt :)

Vi saknar sonen här hemma, och längtar till han kommer hem förhoppningsvis redan nästa helg !!!

Mår mycket bättre, orkar göra saker mer o mer.
Läkaren säger att jag Måste lära mig att inte ha min inre stress, vilket antagligen också varit med att sätta igång / utvecklat den här hormonbristen :( 
Vi har gått igenom vad som hänt senaste året i mitt liv och jag Måste lära mig att inte ta in allt 
Hur gör man det ?!?!
Jag kan inte stänga av, är inte en sån person. 
Och stress som man utsätts för utifrån, kan man inte bara undvika ( hur mycket man än vill ) och den är inte alltid lätt att hantera...
Men ska få hjälp, vilket känns bra !!

Nu önskar jag er en fortsatt mysig söndag ❤️ Kramisar


1 kommentar:

  1. Det är svårt det där, att inte låta sig påverkas av stress och att inte ta in allt som händer. Ta hand om dig. Skönt att höra att du mår lite bättre i alla fall. Kram.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne