fredag 7 november 2014

Hemma helg




Hemma från sjukhuset den här helgen ..
Med blåmärken och nålstucken överallt tog jag ett varmt bad och fick ett stort glas bubbelvatten ;) och bara njöt ❤️
Dottern var lika lycklig som mig och jag har fått miljoner kramar under hela kvällen.
Jag är fortfarande trött men mår helt ok ...
Sjukhuset påminner om  en 50-tals film salar med gröna draperier .. Ganska slitet
Men underbara läkare och sjuksköterskor 

Nu ska jag njuta av Idol och god mat

Kramisar från ❤️JustMe

2 kommentarer:

  1. Skönt att du har fått komma hem under helgen i alla fall. Tänker på dig. Stor kram.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du haft en mysig helg. Kram Helene.
    helenesdagbok.blogg.se

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne