onsdag 12 november 2014

Hej från sjukling


Ok this is me ... Sjuk trött men ..Kämpar vidare ... 
Kroppen vill inte som jag dock .. Som om man är låst i en annan kropp :(
Följde med dottern till buss i morse  (tar 3 min i normala fall )... Somnade efter och sov hela dagen till nyss ...
Men som dom sa ...jag måste lyssna på kroppen nu :/ 
Att inte producera tillräckligt med dessa hormoner är inte bra och som sagt man lever inte utan dom länge alls :( 
Så det är väl bara att lyssna på vad doktorer säger till mig ..
Medicinerna verkar om än för långsamt ( i mitt tycke )
Känns som hjärnan är med lite mer nu iallafall ..orkar läsa smått mm

Nog om mitt gnäll , vad händer hos er ??
Har ni börjat pynta för första advent ?? Eller är det för tidigt ;)

Kramisar  till alla som tittar förbi 
❤️ JustMe

Bild 1 googlad 

3 kommentarer:

  1. Men kära hjärtanes!
    Vad är det för hormon du inte producerar? Fy vad jobbigt! Hoppas verkligen de får bukt med detta, Å DET SNARASTE!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Hej...äntligen kan jag kommentera hos dig igen. Det har inte gått förut. Men vad har hänt ? Krya på dig ♡
    Nej jag har inte julpyntet än...
    helenesdagbok.blogg.se
    Kram ♡♡♡

    SvaraRadera
  3. Vad är det för hormon du saknar?
    Eller har brist på?
    Jag har själv hormonstörningar.. Fick struma som 18-åring o fick massa skit m låg ämnesomsättning för 5-6 år sedan.. Nu är det dock bättre..
    Är det ngt med kortisolvärdet?
    Hoppas på snar bättring ❤️
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne