fredag 28 november 2014

Färgsprakande

                      
Älskar att ha en vas med eucalyptus blad hemma, dels för att använda för adventsfix nu i helgen till ljus, blommor mm men också doften ! 

Så till Min dotter som just nu är i en färgsprakande period ... Hon hatar vitt och inga färger som hon säger ... 
Hennes rum är i vitt och rött .... Men nu duger inte det ... Hon vill ha Limegrönt och en massa färg i rummet :)

Undrar om det här är generations grej ... 
Jag växte upp under 70 -80 tal med MASSOR av Färger både i hem och på kläder, varav jag valt mer sparsmakat med vit grund i allt !!
Och nu märker jag att både sonen och dottern väljer hellre färger .. I allt !!
Kan det vara så ??? 
Vi som växte upp med allt brunt / gult / orange / grönt osv blir tvärtemot ... Och sen tycker våra barn att vi är bleka när dom börjar bli större och planera sitt blir det nya färger  ??

Haha ska bli kul att se :)

Hoppas er torsdag var bra och att er Fredag varit bättre !
Mina har varit soffliggande och sovit ... Så mycket har jag orkat göra ...blää 

Puss & Kram 
❤️
JustMe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne