söndag 16 november 2014

Nästan normal Helg ..

                     
Har hållt mig vaken idag , hjälpt lillskruttan att baka finaste maränger så duktig liten sockerbagare jag har ❤️
Sen har vi lagat pulled pork , skönt sköter sig själv och blir såå himla gott :)

Dagens outfit är MYS kläder ...man anpassar sig ;)  


Men imorgon blir det in till sjukhus för prover ... Igen .. Känner mig svullen av kortisonet , men så får det bli ..har mycket bättre ork nu än innan helgen och är överlycklig :)
På väg åt rätt håll ... Känner igen min egen kropp nu ...
Men lovat läkaren att ta det lugnt..och lyssna på den , försöka lära mig lyssna på den ..

Hoppas du som tittar förbi haft en mysig helg ❤️
Puss & Kram ❤️ JustMe

3 kommentarer:

  1. Skönt att kunna skrota runt hemma i myskläder. Hoppas besöket på sjukan går bra och att du mår bättre och bättre. Ta hand om dig vännen. Kram.

    SvaraRadera
  2. Bästa som finns att skrota omkring i myskläder o håret i tofs. Japp lyssna på kroppen är såå viktigt, inte alltid det lättaste, när man vill så mycket. Hoppas att läkarbesöket gick bra o att du känner dig bättre. Tack snälla för dina ord hos mig de värmer. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Mysigt med en helg i myskläder♡
    Hoppas du mår bättre nu. Kram ♡

    helenesdagbok.blogg.se

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne