tisdag 7 oktober 2014

Vilken besvikelse...

       

Jag var överlycklig när jag fick höra att Victoias Secret skulle öppna i Stockholm ... Behöver inte vänta på resor till London för att få hela konceptet  ....
Så idag gick jag in i butiken då jag var i stan...
Men inga underkläder ?!?!?!?????? Jo några trosor som låg runt ett bord, nä det var endast massa väskor och necessärer och krämer och bodysplacher ... 
Meeeeen
Det är ju inte det jag vill ha , det var ju deras fantastiska underkläder som jag bara älskar 💗
Såå besviken :( 
Så nu får väninnan som ska till NYC snart köpa lite av mina favorit underkläder där istället ...

Har ni varit inne i butiken ??? Vad hade ni för förväntningar ???  Vad tyckte du om sortimentet ??

Nyfrissad och med en god latte och croasiont njuter jag ändå och känner mig nöjd av dagen, snart blir det träning 

Önskar er en underbar Tisdag 

❤️ Kramisar till er sötisar som tittar förbi 

2 kommentarer:

  1. Men gud så trist :( . Hade hoppats på ett fullsortiment. kram kram

    SvaraRadera
  2. Nej vad trist :(
    Tur att man gör besök på Arlanda några gånger per år då ;)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne