onsdag 8 oktober 2014

Detaljer i Sten

                         
Det är något visst med sten ... Det blir så himla fint när du får in detaljer hemma med sten tycker jag.
I Mitt badrum är en hel vägg av Granit och jag bara älskar den !!
Badrummet blir så himla mysigt .. 

Efter en trött omställningsdag .... Efter ha jobbat sent blir det omställning att gå upp tidigt igen...
Men nu är det kvälls rutiner på G
Mat är fortfarande inte ngt jag bara kommer på ..tycker det är så tråkigt med "vardagsmat " och jag älskar att laga mat men just nu önskar att jag hade bra lätta goda snabba recept till kvällsmaten 
Gör du ngn god vardagsmaträtt att tipsa om ?

❤️Kram

1 kommentar:

  1. Ja du! Det där med mat är inget roligt. Vi brukar göra en veckomatsedel och tanken är ju att göra den en dag när vi har tid, lust och en kopp kaffe i handen, men oftast blir det matkomatrött strax innan vi skall i väg och handla. I dag blev det stekt falukorv med potatis och stuvad blomkål. Vet inte om du har restriktioner i din mat men vi tyckte det var gott.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne