söndag 5 oktober 2014

Sonens Val av mat ...

Våran egna Italienska buffé

med bla. Vitlökspasta med chili, rukkulasallad med soltorkade tomater och tryffelolja och parmesan, bladspenat med pinjenötter  olika kalla köttbitar , Canneloni mm mm

Vi har haft en mysig helg, men idag åkte han tillbaka till skolan… att det ska göra så förbenat ont..gråter ju floder igen…
Jag vet att ens barn så småningom kommer flytta men inte redan bara som 16-åring… usch vad det är jobbigt för ens mamma hjärta
Men han stormtrivs och växer med sin roll och det är huvudsaken och det skulle jag aldrig ta bort från honom.

Jag har fått massa kramar och skratt ätit gott och längtar nu till höstlovet som blir nästa ggr han kan komma hem.

Kram


3 kommentarer:

  1. Jobbigast för mamma hjärtat tror jag men visst är de unga när de flyttar redan vid 16! Förmodar att det är p g a gymnasium nån annanstans?! Två av sönerna har varit på väg vid 16 men det har inte blivit så. Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Suss
      Stämmer med gymnasium på annan ort… långt bort …:(
      Tror som du mest jobbigt för mig ;) för han är glad och stormtrivs..
      KRAM

      Radera
  2. Vad gott det ser ut!

    Svar: Klänningen är köpt på Nly Trend och finns här: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/kl%C3%A4nningar/nly-trend-917/long-sleeve-dress-917864-92
    Rekommenderar att gå ner en storlek. Jag tog strl 40 (är 165cm lång och väger 61,4) och den är lite stor.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne