fredag 3 oktober 2014

❤️ Rosa Fredagar i Oktober

                       
Det är Oktober månad och den är rosa för insamling av pengar till bröstcancer forskningen, det här året känns det så viktigt att bidra med mera än vanligt då min en av mina bästa vänner har drabbats och precis fått ta bort ena bröstet och nu ska gå igenom cellgiftsbehandling !

Jag sätter över pengar till cancerforskning i vanliga fall, och köper alltid rosa bandet, som hela min familj bär !
Men idag följer jag även underbara bloggerskan HOME TO TINY   initiativ och och kör ROSA inlägg varje fredag nu i oktober och för varje kommentar skänker jag 2 extra kronor till cancerforskningen  vid månadens slut 
Så även fast jag är ny i blogglandia hoppas vi på många kommentarer ❤️
och gå även in till henne och få chansen att vinna ett armband  genom att kommentera 

Häng på Du med ❤️ på utmaningen och hjälp till att samla pengar 
Önskar er en underbar rosa fredag ❤️

Kramisar 


7 kommentarer:

  1. Har länkat mig från Tinnys blogg. Genom min kommentar här vill jag skänka dig lite energi så du kan finnas där för din väninna. Ha en bra helg och du, du gör något bra.

    SvaraRadera
  2. Härligt att du hänger på o kör rosa fredagar. Lycka till med bloggen o med att stötta din vän❤️!

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer och HJÄLP ♥ ♥ KRAM ♥ ♥

    SvaraRadera
  4. Åååå vad glad jag blir att du hänger på utmaningen. Tillsammans kan vi göra skillnad... Nu ska vi minsann måla oktobers fredagar rosa o samla ihop en rejäl summa pengar till bröstcancerfonden. En stor varm kram till dig. Tina

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne