fredag 24 oktober 2014

Rosa Fredag eller mer regnig kanske..


Äntligen fredag och det en rosa sådan igen ! 
Så glöm inte att kommentera och gå vidare och kommentera hos mina vänner som också är med i utmaningen :) 
ROSA FREDAGAR. 

Sitter framför elden och värmer mig känner mig genomfrusen ..burr ...
Tänker på mina bröder och man med flera som har sin årliga oktober paddling i morgon ...
Härligt va ;)
Dom har paddlat i allt från snöblandat regn , stormar till vackraste höst dagen !!
Men avundas dom inte ... Jag väljer direkt varm sommar gentemot det ..att paddla i ..

Sonen kommer hem på måndag ..har seglings läger ... Burr för det också ..
Dotter hos min underbara mamma som alltid ställer upp med glädje att ha barnbarn hemma 

Jag ska till vännina i morgon för middag och kanske gå ut om vi / jag orkar ...

Hjärtat går fortfarande inte alls som det ska ... 
Har inte fått röntgensvaren  men det borde vara ok ?!?! 
Tar mer mediciner och förhoppningsvis hjälper det att få hjärtat att gå jämnare ...

Önskar er som tittar förbi en underbar fredag !!

❤️ Kramisar 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne