fredag 10 oktober 2014

Rosa Fredag


         
Jag fortsätter utmaningen ROSAFREDAG och för alla kommentarer ni skriver skänker jag 2kr extra till cancer forskningen, en utmaning som underbara  home2tiny har startat !
Min vackra vän som drabbats av denna jävliga sjukdom( flåt svordom) cancer , försöker hålla humöret uppe hon är fantastisk och jag beundrar henne enormt .. LOVE YOU C ❤️ 

Har alltid skänkt pengar till cancerforskning då jag har en vännina som dog av cancer i tidig ålder och det har blivit viktigt för mig att se till att hjälpa med det jag kan och har råd med .

Var med på utmaningen du också !!! 

Med en vacker rosa flaska som jag fick i present av en väninna så önskar jag er en mysig ROSA FREDAG 

❤️ KRAM

4 kommentarer:

  1. Ja denna jävla sjukdom som vi alla blir drabbade av på ett eller annat sätt. Min pappa dog endast 56 år gammal i cancer men kämpade in i det sista, min hjälte. Han gav aldrig upp o det tänker jag aldrig heller göra i kampen mot cancer. jag kan ge, jag kan stötta, lyssna o hjälpa så gott jag kan o jag tänker aldrig ge upp. Hoppas din vän mår bättre o vad skönt att hon ha en så fin vän som dig. Tack för dina ord hos mig de värmer ska du veta. Stor varm kram till dig. Tina

    SvaraRadera
  2. Vilken bra ide´att ha en rosa fredag och skänka pengar per inlägg!
    Jag hoppar på nu, och börjar med en rosa dagen efter fredag... så det blir några inlägg innan månaden är slut ;-)

    SvaraRadera
  3. KRAM till dig, vilket fint initiativ!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne