tisdag 14 oktober 2014

När ens barn växer ifrån en..

                                  
Min lilla kille är inte så liten längre ... När han var hemma var han kramig och sa - min lilla mamma :)
Och ja vad jag kände mig liten ... Min lilla 16-åring har blivit 1.85 lång och att träna varje dag som han nu gör, blir han inte liten av heller ... 

Saknar honom massor , självklart önskar mitt mammahjärta att han pluggade här hemma ..men han stormtrivs och älskar det han nu gör .
Har en glad unge som gillar skola och sin idrott !! Kan det bli bättre :)

Tisdagen har bestått av jobb... Mer Jobb och möten ... 
Längtar dock efter mer utmaningar funderar på att söka nytt jobb helt eller kanske plugga ngt annat .. 
När är man för gammal för att plugga ;) 

Ta hand om er ❤️ Kram

2 kommentarer:

  1. Sista dag i dag för att söka högskolan till våren.
    Man e aldrig för gammal!!

    SvaraRadera
  2. Ohh jösses vad jag fasar för den dagen när de små blir stora... Men tiden går ju fortare än man tror och snart är väl vi där också :). Men varje tid har ju sin tjusning det också!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne