måndag 6 oktober 2014

Känslor av Musik

                    

Jag verkligen Älskar den här låten av A Great Big World & Christina Aguilera - Say Something

Jag är en person som fastnar för låtar och lyssnar på dom om  och om igen… och trots att jag gråter floder varje ggr jag lyssnar på den här och framför allt ser den här videon.. kan jag inte sluta..
den rör mitt innersta och just nu kanske jag behöver få ut massa tårar.. ?!
Vad gillar du för musik ?? Är du känslomänniska som mig..lyssnar på musik efter humör??

Ny vecka med nya möjligheter, idag är det träning, sent jobb som gäller för mig.
Vad hittar Du på idag ??

Önskar dig en mysig Måndag

♥ KRAM 

2 kommentarer:

  1. Otroligt bra låt. Är exakt som dig och lyssnar om och om igen, får även ut mina känslor genom låtar och när jag dansar :)

    SvaraRadera
  2. Musik väcker många känslor o japp jag kan också gråta floder åt vissa låtar som jag har såå många minnen till. Men idag när jag har städat, då blir det riktiga fullt ös låtar. Kramisar Tina

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne