måndag 20 oktober 2014

Hjärtat mitt...


..Strejkar vill inte samma som mig skulle ha tränat idag men orken finns inte ....
Hade ont redan i fredags över bröst och skuldran och ner i arm ... Blää
Kommer och går .. 
Idag ringde jag för att bara kolla om jag skulle på kontroll snart .. Och det visar sig att jag skulle haft en tidigare kontroll som missats .. Pga att det strular så mycket och går alldeles för oregelbundet :(
Känns inte så bra ...just nu ..
Deffen kontrolleras bara en ggr per år om jag inte får tillslag, ( kan få det på natten, men då oftast inget jag märker mer än kanske brännande när jag vaknar efter )

Önskar bara att det kunde fungera bra ...

Kram från ett trött slitet ❤️justme

2 kommentarer:

  1. Ta hand om dig finaste. Skickar den största o varmaste kramen. Tina

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne