lördag 25 oktober 2014

FilmTips

                 
Jag såg en helt underbar film i går så värd att se !!!!!!
På svenska heter den Förr eller senare exploderar jag.
Jag grät floder och med små som stora tankeställare om livet och vad som är värt att kämpa för, vara med om vad man gnäller om osv…
Handlar om Hazel och Agustus som båda lider av cancer i olika former, deras drömmar rädsla och  kärlek  vänskap till varandra.
Tankeställare för alla och jag älskar den, trots att jag i princip grät floder hela filmen.
Så Har du orken, ta en stor näve papper och se den.

Idag skulle jag på tjejmiddag, men pga av att min fina vän blev påkörd  bakifrån när hon stod vid ett rödlyse sitter hon nu på akuten med smärtor i ryggen :( 
Hon mår ok men är fortfarande ledsen och har ont, pratade med henne och hennes mamma precis…SÅ himla tråkigt … men huvudsaken var att hon var ok 
Love och energi till dig vännen 

Fick en fråga vad som var fel på mitt hjärta… och svaret är väl tyvärr att dom vet inte :( 
Jag har en deffibrilator inopererad sen flera år, och hjärtat brukar funka ok och behöver bara dess hjälp ibland.. 
Men nu har hjärtat inte "velat" som mig utan rusar och slår svagt om vartannat vilket gör mig extremt snurrig och trött …
Medicinering verkar inte funka att ändra heller men vi försöker hitta ngt som passar mitt hjärta just nu och att testa olika medicineringar gör en rätt trött också…
Jag hoppas på det bästa och kämpar på ändå :)

ps glöm inte att kommentera på rosa fredag och hjälp att skänk lite extra pengar ...

Kramisar till er sötnosar som tittar förbi  från  Just me

1 kommentar:

  1. Tack för filmtipset! Skall kolla in den nån dag när jag har den orken...

    Skumt med ditt hjärta. Hoppas verkligen de kan hjälpa dig, så det "hittar takten" igen!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne