söndag 19 oktober 2014

Missad rosa fredag, P.G.A resa ute i Sverige





                  

Veckorna springer iväg ... Tiden finns inte för att hinna med ens det jag vill ...
Men på fredagen åkte Jag och dottern ner och hälsa på min "lillkille"som pluggar i södra Sverige.
Som vi saknar honom ...
Vi hade en mysig helg med många skratt, filmmys och  åkte iväg och gick på mysiga skogspromenader ...
Blev också bjuden på middag som lagade till han är riktigt duktig :)

Kändes så jobbigt att åka ifrån honom igen, önskar att han bodde hemma !!!
Och det gjorde ännu mer ont i mamma hjärtat när han visade att han också tyckte det var jobbigt 
Grät när jag satte mig i bilen , usch vad jag ogillar det här ... 
Hoppas att dessa 4 år kommer att gå fort och att han sen vill flytta hem till Stockholm igen ...

Hoppas din helg varit bra och att ni tagit hand om varandra ❤️

Eftersom jag missade ROSA FREDAG så får ni kommentera här så gäller samma deal :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne