fredag 31 oktober 2014

Årets sista "rosa inlägg" blir...

Lite mer åt det grå hållet ...och flåt gnälliga hållet  
Men först till Dagens outfit ;) 
Landstingets underbara outfit ... 
Japp kvar på sjukhuset under helgen :( missat hela min lediga vecka med barnen 

Ingen halloweenfest för mig inte ... Funderar dock vad dom ska med allt blod till ...haha ..snart inget kvar efter prover gång på gång ..
Varit på röntgen och snart på ultra ljud ..
Kvällens dryck för mig blev dropp
Men mår lite bättre då dom hittat ett livsuppehållande hormon som var alldeles för lite av i kroppen och bara att få det intravenöst har gjort mig lite piggare 
Men till smärta i bröst och att hjärta gått som det gör vet dom inte ännu 
Så jag blir kvar ...
Längtar efter familjen :(
Önskar er som tittar förbi en underbar halloween med dom fina pumparna barnen gjort och stolta skickade bild till mig igår kväll

Kommentera du med här och hos dom andra som varit med i utmaningen Rosa Fredagar (se till höger i spalten ) vilket för att vi skänker en extra slant till cancerforskningen !!!

❤️love 
Kramisar ❤️från en trött sliten
❤️Justme

1 kommentar:

  1. Usch vad trist att ligga på sjukhus, minns hur det var när jag låg inne en vecka. Att missa fredagskvällen och helgen med familjen var nästan det värsta. Hoppas att du mår bra snart. Kram fina.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne