lördag 20 september 2014

Lördagsfix

                                           

Som jag saknat att blogga men när lust och ork försvann fanns det inte något bra att dela med sig av ..

Det har varit kaos i mitt liv, med ett barn som råkade ut för en olycka i slutet på förra sommaren... På det kaos i familjen 
Men det måste vända ngn ggr och för mitt barn har det vänt ...
Han lyckades komma in på sin skola han ville ett idrottsgymnasium , trots sitt nya handikapp 
Han var en av fem !!!
Det var han så värd .. Men det gjorde att han flyttade till en annan del av Sverige och mitt mamma hjärta gråter ...

Men så till idag ….
Då det Nu ska bli inköp av skor till dottern som snart har lika stora fötter som mig ..
Och endast är 10 år .. Man kan ju undra hur lång hon kommer att bli ... Just nu ser hon dock ut som en liten vinkelhake hihi sötnosen ❤️

Och senare ikväll blir det fest !!
Vännerna /grannarna har fyllt 50 år den ena idag och den andra lite tidigare i år 
Så nu blir det 100-års kalas ...

Önskar er en mysig lördag !

Kramisar 

Bild : googlad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne