söndag 28 september 2014

Pojken med Guldbyxorna

                                  
När jag var liten gick det en TV serie på tv med samma namn, och jag vet att jag då tyckte det var jättejobbigt när han plockade pengar ur byxorna, man kände hur fel det var..men kunde inte ta på det..

Igår var dottern och jag och såg filmen Pojken med Guldbyxorna, och jag såg att hon fick samma känsla som mig tyckte det var ganska jobbigt. 
Det var flera barn i salongen men ingen mer än min lilltjej tycktes tycka att det var lite jobbigt med situationen..men sådan mor sådan dotter .. ?!?!
Filmen var riktigt riktigt bra och dottern ger den 5 av 5 ♥
"- Den var spännande , läskig, sorglig och rolig och allt på en gång" var hennes utlåtande.
Jag måste säga att den var över förväntan och ger den 4 av 5 ♥, en riktigt sevärd familjefilm !

Se trailer genom att trycka på bilden..
Önskar er en fortsatt underbar helg
Själv ska jag krypa under täcket och gömma mig då migränen börjat sätta in nu igen:/ 
och inga tabletter hjälper nu utan bara sova

KRAM
Bild Film lånad från SF se länk

8 kommentarer:

  1. Den vill jag också se!
    Att du inte sa till mig så kunde jag ju följt med er ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får skärpa mig vännen ;) ringer innan nästa ggr
      KRAM

      Radera
  2. Åh vad roligt med en så bra film. kram kram

    SvaraRadera
  3. Kan man se den även om man inte har barn med sig?
    Minns tv serien och om jag inte minns fel var den hyfsat bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Tycker absolut du ska se den.. han som spelade pojken med guldbyxorna när vi var små spelar polis i den här filmen (liten roll ) men ändå ;)
      Det är en äventyrsfilm så om du gillar det …:)
      KRAM

      Radera
  4. ❤️Tack för att ni tar er tid att kommentera !!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. åh, jag minns också den serien. Jag fick ett par sådana där beige manchesterbyxor, men det fanns inga tior i mina ;-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne