onsdag 17 september 2014

Jag bär TEAL

                                 
Jag Älskar ju armband och gör egna eller köper alltid ngt armband när jag är ute och reser…
Och kan man köpa ngt man gillar och samtidigt göra en god gärning är det ju perfekt :)
Mina Grönblå nya är så fina, och jag bär dom varje dag sen jag fick hem dom i små fina paket…

Jag köpte dessa två från två underbara tjejer Anna & Kim Natalie på FB som idag driver en Ideell förening, båda har råkat ut för gynekologisk cancer… och bestämde sig för att göra ngt för att hjälpa forskningen..
Genom att göra dessa armband med den grönblå färgen TEAL (färgen för gynekologisk cancer) och en hope berlock samlar dom in pengar till forskningen !!!!
Dom kostar 100 kr st och finns i S M och L,
Snart öppnar hemsidan .. men du hittar dessa underbara tjejer på FB idag, under gruppen 
Jag bär TEAL

Kramisar

1 kommentar:

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne