tisdag 30 september 2014

En lugn förmiddag

Befinner mig i biblioteket ...
Älskar lugnet .. 
Älskar böcker ... 
Jag är periodare med böcker ibland läser jag allt ...kan inte stoppa mig själv ;).. 
Och sen läser jag inget på ett bra tag ...

Har precis varit med dottern hos logoped då det visat sig att hon har dyslexi ..
Nu har vi fått flera hjälpmedel och även för att kunna låna lyssnarböcker hem direkt till hennes padda 

Jag vill unna min dotter böckernas underbara värld och har alltid läst för henne ( vilket jag gör fortfarande då hon inte haft tålamodet att läsa själv, och det är ju inte så konstigt ...)
Nu har hon samma möjlighet att försvinna in i böckernas underbara värld själv.. så ikväll skulle hon leta upp en bok och börja läsa själv som hon sa med lycka 

Snart träning och sjukgymnast för min del , sen jobbar jag kväll och kommer hem sent i natt

Hur ser din dag ut 

Önskar Dig som tittar förbi en underbar tisdag !

Kramisar ❤️

2 kommentarer:

  1. Vad härligt för din dotter <3 Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Älskar böcker, finns inget bättre än att sjunka in i en bok :)

    SV: Åh vad roligt hoppas att du och dina arbetskamrater hittar många tips :)

    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne