tisdag 23 september 2014

Det lilla extra ♥

                        
För att få det där lilla extra köpte jag dessa uberfina POUFFS av min fina vän Linda, som gör både dessa POUFFS och även jättefina smycken ...
(Jag använder bara en färg POUFF  i taget men ville här visa er båda färgerna .)

Du hittar dom hos KLINTONCOLLECTION

Det märks att Hösten närmar sig med stormsteg det blev ju verkligen Höst över en natt ...
Känns som Jag fryser konstant just nu och även om hösten är en favorit årstid med massa tända ljus och eld i öppna spisen så gillar jag inte dessa stormar och regnoväder som nu härjar fram ....

Och här hemma börjar Dottern börjar bli sjuk :( snörvlig och hängig mitt lilla hjärta,  men äntligen börjar min hals återhämta sig efter mer än en månad av struphuvudinflamation och på det stämbandsinfektion … 

Så idag vänner blir det träning för mig ..Jippi första ggr på  två månader ... 
Önskar er en underbar Tisdag 

KRAMISAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne