fredag 19 september 2014

Äntligen Fredag

                        
Mina fina vindruvor ... Dom är minismå och ganska goda ... Men undrar vad jag ska göra med dom ..
Saft ??  Är det gott  
Ngn som har ett bra recept ?  
Eller kanske bara äta upp dom ;)

Efter en lång arbetsvecka med massa jobb och saker att hinna med, ska vi ha myshelg med fest och även hinna med massa lugn hoppas vi ;)

Så äntligen fredag och helgen har startat .. Vi har börjat helgen med Pate med cumberlandsås och cornichons och nu blir det Idol 

Önskar dig en underbar kväll

Kramisar 

1 kommentar:

  1. Vin!!!
    Och vet du...när vinet är klart så kommer jag :)
    Sv: Ser framemot en fika till med dig. Jag tänkte på dig i somras när vi var i Stockholm en dag. Men tyvärr var vi bara där EN dag så jag hann inte med så mycket. Men jag hann och se Anders Timell ;)
    Men nästa gång...DÅ måste vi träffas igen!
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne